Hivatalos engedély illetve támogatás

Az oldal Dr. Eőry Ajándok Természetgyógyász-orvos engedélyével és támogatásával működik!

Dr.Eőry Ajándok

 Dr.Eőry Ajándok



Sok titulust kapott már: szegények orvosa, a magyar akupunktúra atyja, csodadoktor, hajléktalanmentő, a fokhagymás doki... A valódi világszenzációk mögött Eőry Ajándok, egy egyszerű ember. Egyszerűen:ember.

Adatai:
Született: Budapesten, 1946. május 3.
Család: Nős, hat gyermek édesapja.
Tanulmányai:
1964 piarista gimnáziumi érettségi,
1969 ELTE, mikrobiológia szak,
1974 ELTE, matematika szak,
1981 kandidátusi minősítés,
1996 SOTE, orvosi diploma,
2002 SOTE, háziorvosi szakvizsga.

 Pályafutása: 1996-tól foglalkozik a rákbetegek alternatív gyógyításának lehetőségével.
Jelenleg a Máltai Szeretetszolgálatnál háziorvos.

Kamaszkorától kutat, négy évtizede vizsgál ősi titkokat.
Műszerekkel mérte be a világon elsőként, 1969-ben az emberek, négy évre rá pedig a növények akupunktúrás pontjait.
A Magyar Tudományos Akadémia Biofizikai Társaságának 23 éves korától tagja.
Az Akupunktúrás Munkacsoportot 1984-ben alakította meg, először hozott Európába kínai orvosokat gyógyítani.



Én magam Dr.Eőry Ajándokkal személyesen 2008.márciusában ismerkedtem meg,amikor az Egészségbiztonság Kiemelten Közhasznú Alapítvány által szervezett akupresszúra tanfolyamra jelentkeztem.
Már az első pillanatban nagy  hatással volt rám és tudtam, megérkeztem. Életem egyik legnehezebb,ugyanakkor  egyik legszebb időszaka kezdődött el. Hétről-hétre  szívtam magamba azt a tudást, amit Dr.Eőry Ajándok nagy lelkesedéssel adott át és ad tovább mindenkinek, aki az életét szenteli a gyógyításnak.  
Az akupresszúra után következett a fülakupunktúrás addiktológia ,amit szintén az alapítvány keretein belül végeztem.
A vizsgák óta is szoros kapcsolatot tartok  fenn az alapítvánnyal és különösképpen Dr.Eőry Ajándokkal.

2010 tavaszán megtisztelő volt számomra,hogy részt vehettem az általa szervezett  kínai tanulmányúton. Hazatérésem óta rendszeresen gyakorlom és oktatom az ott elsajátított tudást.

3 1 2 Meridián Gyakorlatok.

Olyan, kínai professzorok által kifejlesztett módszert mutat be az előadásai során, amely nemcsak egészségünk megőrzésére, hanem betegségeink legyőzésére is alkalmas.
Az egész testet felölelő gyakorlatsor eredményesen kezeli a különböző szív- és érrendszeri, emésztőrendszeri, mozgásszervi problémákat. Hat az immunrendszerre, ezáltal segít az allergiás, megfázásos tünetek kezelésében is.